När jag vaknade upp under himmelen kände jag värmen av din kind

Igår vaknade jag upp till Gyllene Tider, ett band som jag aldrig riktigt varit inne i eller tyckt om särskilt mycket. Men i rättan tid kan de vara de bästa band som någonsin funnits - typ.

När man tittar mot solen och lyssnar till dem så kan jag inte undgå att tänka på Tylösands strand. Glass. Volleyboll. Bad. Skratt. Grillning. Måndagsklubben. Bull's. Vin. Cigg. Solnedgångarna. Fiesta. Trapphäng. Löljiga tjejbråk. Ta på dig den röda jumpern baby. Shopping. Promenader.

Och allt det där som hör en sommar i Halmstad till. Jag saknar alla de sakerna jag räknade upp och de kommer vara minnen jag kommer hålla nära hjärtat, väldigt kärt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0