Let the sun wrap its arms around me

Det är helt sjukt. Tjugosju dagar kvar. Det finns så mycket jag ska göra, som jag vill göra, innan jag åker för sommaren. Det känns som om jag kommer flytta för evigt, men det är ju bara för två månader. Ändå känns det som en evighet.
Två månader går fort, väldigt fort. Klarar man inte två månader, då klarar man ingenting.

Egentligen borde jag plugga nu och komplettera min tenta. Läraren tyckte inte min metafor var bra nog, så måste skriva om. "Arabs see the West as a cookie with raisins" var tydligen alldeles för bokstavligt. Men det var ju inte riktigt så jag menade. Jaja, klaga hit & klaga dit. Skriva ska jag göra i alla fall.

I do believe it's true,
That there are roads left in both of our shoes.
But if the silence takes you,
Then I hope it takes me too.
So brown eyes I'll hold you near,
Cause you're the only song I want to hear;
A melody softly soaring through my atmosphere.


Kommentarer
Postat av: Victor Engelmartin (God)

Bra låt du länkar.



Hinner vi ses när jag kommer upp den 26? Det tycker jag.

2011-05-14 @ 01:43:09
URL: http://boulange.blogg.se/
Postat av: Jalle

Underbar låt! :)

2011-05-17 @ 22:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0