Sweet Home Halland

Då vart man äntligen hemma till slut. Planerna för helgen är såklart spikade, i alla fall för Hallands del. Småland blir som vanligt lite av en besvikelse, men, Gislaveds syndromet är ingenting att leka med. Så jag väntar och ser hur det blir. Men inte deppar jag för det, det finns alltid någon som vill ha roligt även i den lilla hålan. Så då lyfter vi luren och hatten, tackar för mig och drar vidare ut i natten. För nätterna, det är väl den enda roliga tiden där, någonstans i västra Småland.
Här hemma ser allt ut som jag lämnade det och det är en lycka att se. Jag välkomnades också av en liten Beatles-liknande Tula med en av världens finaste tröja på sig. En lila hoodie där det står "My aunt ROCKS" och jag menar, lika bra hon lär sig direkt va? I do rock!

Men nu blir det frukost sedan en sväng in till Halmstad centrum för letande på Monki's vårnyheter. Sedan en väl efterlängtad kebabrulle i Gislaved. Åh, som jag har längtat!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det finns ingenting som går upp emot en gislavedskebab!

2011-03-25 @ 11:19:40
URL: http://hrgilbert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0