Sometimes there just aren't enough rocks - F. Gump

Kämpar för kung och fosterland för att hålla mig vaken. Det där med tidig morgon - sen kväll är inte riktigt min grej. Tidig morgon är tidig kväll. Men, man kan ju inte missa Big Brother. Så ja, lägg ihop ett & ett. Klockan 23 är för sent för mig. Alldeles för sent. Därför tänkte jag försöka hålla ungdomen kvar och beställa lite gott som boostar självförtroendet - tills att jag insåg att det skulle kosta mig runt 400:-. Vilket inte passar mig just nu. Synd för mig, nu andra sätt att hålla sig vaken. Och försöka hålla mig undan datorn så ni slipper höra på mitt babbel som jag ändå kommer ha glömt inom de närmsta 30 minutrarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0