Holy moly, me oh my, you're the apple of my eye

När jag bokar hemresa säger jag alltid samma sak - jag vill åka hem. När man väl har bokat sisådär en månad innan själva avgången längtar man ihjäl sig! Jag vill bara hem. Jag vill bara träffa de speciella människorna. Jag vill bara åka in till Monki och fylla upp vårgarderoben.
Jag sitter och funderar över hur jag ska planera helgen. Antagligen en natt i lilla Gislaved för att träffa världens bästa ost - mostosten. Promenera runt vattenparken(som jag glömt namnet på), besöka gravarna. Ja, sånt det som behövs och sånt där som jag faktiskt vill göra.
Nej, nu tänker jag bara på hemma. Jag vill, vill, vill hem.


Kommentarer
Postat av: F

Min PEPP'11-låt :D lööv it!

2011-03-16 @ 00:39:57
URL: http://twitter.com/anniefelicia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0