I'm naked. I'm numb. I'm stupid. I'm staying.

Det är intressant att man känner sin kropp så väl, men ändå hittar nya skavanker och blåmärken över hela kroppen varje gång. Det är fyra små på ena skinkan efter mitt fall i trappan och idag hittade jag ett på höften som ser ut som en underlig blandning mellan ett sugmärke och ett blåmärke. Är det någon som inte berättat något för mig? Rohypnol någon?

Efter att ha haft en dejt med duschen, lagat till en nästintill oslagbar coleslaw, slängt ihop och fixat lite tvätt är det nu dags för dagens studerande. För ja, det gör jag fortfarande emellanåt. Och har man missat en veckas skolarbete så har man.

Men först blir det till att checka twitter. Ni vet, sånt som verkligen är viktigt här i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0