You are so cute

Småland. Detta fantastiska landskap med granarnas bästa barr och lövträdens vackraste löv. Jag kan tänka mig den våta luftens doft tillsammans med en och annan snödroppe. Jag känner det in i ryggmärgen.

Rykten har dessutom nått mina öron om en ny nattklubb. Chocken över detta gör det värt att bara åka ner den 7 timmar långa resan för att endast åka hem direkt efter att klubben stänger. För det där måste man se.

Så helt enkelt, Småland eller för all del Halland, har ni något att bjuda på i nästa vecka? Är det värt att åka ner till det tomma och ödsliga huset? Kanske inte helt illa bara det, ett tomt hus på västkusten. Prognosen lovar sol varje dag. Ja, det lockar allt mer. Besökstider gäller 24/7.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0