Vems lilla hjärta flyger i pepparkakeland

Aldrig har jag nog pluggat så mycket i sträck som jag gjort idag. Uppe kl nio, och här har jag suttit sedan dess. Men klar, det är jag då inte. Men jag säger att jag är det ändå för jag orkar verkligen inte mer.
Dock fick jag en välbehövlig studiepaus då jag fick bjuda på kaffe, vatten och glada miner. Och det gjorde min dag. Älskar när folk kommer på besök och man får bjuda på kaffe, då luktar det kaffe i hela huset tills långt in på natten. That's how I like it!
Nu blir det dock musik, serier och en tidig kväll. Imorgon är det seminarium numero dos med människor jag inte känner och ett ämne jag inte kan. Yi-haw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0