The door is open but the ride ain't free

Good Gracious Lord. När dofter kolliderar kan vara underbart, som en potpurri. Det var precis det jag hade idag. Efter att ha spillt fisksaft på min fot(tolka fritt) så smög sig doften på med jämna mellanrum. Men när jag sedan käkade vitkål, rödkål och tonfisk. Herre, du skämmer bort mig. Jag antar att det är såhär man känner om man tycker om Kalles kaviar. Det stinker fördjävligt - men det är också för djävla gott. Lätt värt, jag bryr mig inte vad det luktar. Det smakar som en gudagåva.
Sådär, där vet ni mitt tycke om kål & tonfisk VS Kalles. Hoppas jag förgyllde er kväll!

Don't run back inside, darling you know just what I'm here for.
So you're scared and you're thinking that maybe we ain't that young anymore.
Show a little faith, there's magic in the night!
You ain't a beauty but hey, you're alright. Oh, and that's alright with me.
Don't run back inside, darling you know just what I'm here for.
So you're scared and you're thinking that maybe we ain't that young anymore.
Show a little faith, there's magic in the night!
You ain't a beauty but hey, you're alright. Oh, and that's alright with me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0