I like my beats fast and my bass down low

Flera människor, som har kommit & gått i mitt liv, har sagt en och samma sak till mig - du är allt bra konstig du, Lovisa. Och jag har väl därefter misstänkt att de delvis kan ha rätt, men idag slog det mig hur underlig jag faktiskt kan framstå.
Efter att ha gått runt hela skolan med en fullpackad Kånken med öl som skramlade runt insåg jag detta. Egentligen skulle jag bara skriva ut ett oskyldigt kvitto från skolans skrivare, men det hela urartade till en slags katt-och-råtta lek mellan mig och en kille. När jag gick uppför trappan stod han där, när jag gick förbi gick han nedför trappan. Jag gick ned för en annan trappa för att undvika pinsamheter. Men tyvärr sprang jag på honom igen - direkt gick han upp och tittade ner i marken. Sedan skrev jag ut mitt papper och skulle gå hem då han kommer nedför trappan igen och tittar förskräckt på mig. Därefter lämnar han skolan helt och hållet. Jag väljer att ta en omväg, en annan utgång. Då jag plötsligt ser att han går framför mig. Ca 20 meter. Då vänder han sig om, ser mig in i ögonen och ökar sedan farten.

Detta låter inte så underligt om jag bara berättar denna delen av historien, men jag må tillägga att denna killen träffade jag för första gången ute på krogen efter hans bands spelning. Då gick jag fram och berömde honom och sa att jag varit inne och snokat på hans Facebook. Han gick ifrån mig kort därefter.
Två veckor efter träffar jag honom på en hemmafest. Då säger jag till honom att han fått äran att följa mig hem - han nappade inte. Jag må dock försvara mig med att jag va full. Som fan.
Och tredje gången jag träffar honom tror han att jag förföljer honom. Jajemän, det går bra för mig och karlarna här i Borlänge!

Nu glömmer jag detta missöde och tar några kalla med fina människor.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men Lovisa. Haha vad fan! Psycho :D

2011-02-04 @ 19:07:11
URL: http://hrgilbert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0