Husch husch, the world is quiet

Idag har varit en såndär produktiv dag. Då man känner att man använder all sin energi till max. Vaknade halv sju, hörde fönstret slå mot fönsterbläcket och förberedde mig därefter för en omotiverad dag. När jag väl ute promenerade i regnet till Kent - Skisser För Sommaren kändes allt så mycket mer hånfullt. Dock gick seminariet helt okey och mina idéer och tankar var som vanligt over the top och uppe bland molnen.

Men efter seminariet blev det som det alltid blir, min frågehjärna börjar fungera igen och alla viktiga saker kommer till ytan. Såsom detta, när busschaufförer åker till jobbet. Tar de bussen dit då? Eller kör de sin egna bil? Tröttnar de på att åka kollektivt eller håller de stenhårt på sin tro om att kollektivt är det nya svarta? Ja, en av livets frågor jag nog aldrig kommer genomföra undersökning på.
Efter dessa viktiga tankar och promenaden hem så sov jag i alla fall två timmar nu på eftermiddagen. Jag sa ju det, produktiv dag! Livet är hård ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0