When it just feels good

Idag är en alldeles underbart vacker dag. Så länge man inte kliver utanför dörren och inser att det blåser så mycket att man inte kan stå stadigt på benen.
Idag är en alldeles underbar dag om man bortser från faktumet att jag precis klickade iväg 950:-. Puts väck. De kommer dock att återkomma till mig i brevlådan, i form av skolböcker. Underskatta aldrig kostnaden av kurslitteratur, aldrig. Den där tusenlappen försvinner från mitt konto varje månad. Under tiden försvinner pengar, hjärnceller och motivation. Allt som finns kvar är bara berget av böcker som står och samlar damm.
Men men, sånt är livet antar jag. Det är bara saker man ser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0