Scaring me to death

Ja, vilken meningslös blogg detta har varit på sistone. Men jag har helt enkelt varit upptagen med annat. Sådana saker som jag inte delar av mig publikt. Inte helt och hållet i alla fall. Det har mest varit sex, musik och våld - som Kent skulle ha sagt det.
Nä, men nu ska jag inte dumma mig. 43 dagar kvar i Svealand. Sedan bär det av till H to the ong to the Kong. Dessutom fick jag idag veta att jag kommer dra över en sväng till Tokyo också, ni vet, bara sådär. Bara för att jag vill. Bara för att jag kan.

Men, för att uppdatera er just nu av vad som händer i mitt liv, såsom man gör i bloggar, så väntar jag nu på att jag ska tröttna på den underbara musik jag just nu lyssnar på(vilket jag aldrig kommer göra) och sedan dra vidare till gatan där månen bor. Därifrån ska jag dra vidare till Krossade Drömmar, eller Broken Dreams om man så vill, för att äta riktigt, jävla, fittigt god mat. Tungt liv? Njae, det skulle jag nog inte påstå. Svälten jag orsakat mig själv är väl det jobbigaste just nu, annars flyter det som en våg över djupt vatten. Riktigt jämt och fint det vill säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0