when fall keeps breaking

Jag ligger hemma med feber, hosta, vita prickar i halsen och varenda lem, hudbit och kroppsdel överlag, skriker av smärta. Jag vet inte om jag har ont i huvudet eller om  det är de enorma slemmbollarna som trycker lite för mycket under ögonlock och bakom kinderna. Jag trodde jag hade det dåligt. Jag trodde jag inte kunde må sämre. Men vet ni vad? Tji fick jag. Twitter har drabbats av en mask som gör att man per automatik skickar i japansk porr till alla som följer mig. Ni får porr, jag blir utan allt. Nej, rättelse - Jag får bara massa virus.

Kommentarer
Postat av: Wilhelmellen

Very interesting site --- quite informative

2011-08-24 @ 07:30:32
URL: http://wilhelmellen.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0