Some parties just don't have IT

Läser Expressen.se om Miljöpartiet vs. Alliansen. Maud Olofsson (C) ska nu ha "flörtat öppet", för att citera Expressen.se.
Jag vet inte om det bara var på Twitter jag blottade min uppenbara avsky på Centerpartiet, men jag kommer göra det här i bloggen nu också. Jag tänker dock inte trycka ned de med mina egna ord eftersom jag inte tycker det behövs. Maud Olofsson tar tag i sin egna idioti på ett sätt som jag finner skrattretande, tragiskt och tillfredställande för min djävulska skadeglädje.

Maud Olofsson öppnar för Miljöpartiet

- Miljöpartiets miljöengagemang är väldigt bra, säger Olofsson om Miljöpartiet till Expressen.

"Varit tydliga"

Miljöpartiets partisekreterare, Agneta Börjesson, vill inte kommentera Maud Olofsson flirt med MP.
-  Jag har tyckt att språkrören var ganska tydliga i går om alla former av utspel. Vi tycker först att vi ska vänta tills alla röster är räknade.
Vad säger du om Maud Olofssons komplimang om ert miljöengagemang?
- Ingen kommentar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0