n0llan får ett uppdrag

Nollningen har som sagt varit i full gång i två långa veckor. Imorgon är det äntligen dags för JF(dvs jag) att klä av mig overall-fan. Imorgon blir jag en av de allihopa. Idag hade dock n0llan sitt sista uppdrag att visa inför JF och jag må då säga, den gruppen jag tillhör, gjorde ett sjujävla bra jobb. Självklart gjorde andra n0llan det också och de två grupper det stod emellan var galet jämna. Det var många viljor, många tankar och velande mellan vem som skulle vinna.

Men checka!

De skulle bygga en farkost stor nog för alla JF, som är tio stycken, att åka runt i. Vi åkte, vi chillade, vi imponerades stort.
Den hade nummerplåt, neonljus nedtill, grill och stereo. Hur kan man inte känna sig som en PIMP i den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0