Jag vill jobba på reklambyrå, jag vill jobba på reklambyrå

I förrgår var det upphovsrätt, intrång, kränkningar och påverkan i domstol. Igår var det min bedömning på de 8 viktigaste faktorerna för medieutvecklingen i Sverige under perioden 1760-1990, i rangordning och argumentation varför jag tycker som jag tycker. Idag ska jag diskutera public serviceinriktningen och dess påverkan för utformningen av Sveriges Radios och Sveriges Televisions programutbud från starten, då servicemonopolet bröts.

Jag vill jobba inom media. Jag vill jobba inom media. Jag vill jobba inom media. Jag vill jobba inom media.
Jag vill jobba på reklambyrå. Jag vill jobba på reklambyrå. Jag vill jobba på reklambyrå. Jag vill jobba på reklambyrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0