But you will always get what you want


Detta är varför min uppdatering på bloggen, twitter och facebook har varit enormt dålig. Nollningen pågår för fulla muggar och det är helt enkelt såhär jag går runt på stan numera.

I alla fall kom jag på lite bloggmaterial såhär ett par timmar innan jag skall infinna mig i kårhuset för att bygga scen, duka bord osv inför smygsittningen ikväll.
Det är en underlig sak som händer ganska ofta och jag förstår verkligen inte varför. Det är ofta jag hittar blystift i lägenheten. Stift som gått sönder och ligger som smulor över hela golvet. Och jag förstår aldrig vart de kommer ifrån? Men jag måste ju lik förbannat sopa ihop de små djävliga sakerna. Det är lite som med bananflugor, man vet inte vart de kommer ifrån, de bara är där och är irriterande.
På tal om bananfluga så dödade jag min allra första igår. Det var enkelt, fångade den bara i handen, sedan dog den.

Detta kan ha varit det mest usla blogginlägget någonsin, men jag får inte avslöja för mycket eftersom jag lever under stor press för tillfället. Så en annan gång och på återseende!

Kommentarer
Postat av: Eivindmarlene

Great site! Lots of useful information!

2011-05-09 @ 15:00:03
URL: http://eivindmarlene.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0