Be yourself, love yourself

Nu har jag plockat fram de mest väldoftande eteriska oljor jag har. Peelingkrämen, skrubbhandskarna och jordgubbs body buttern också. Jag har rotat fram mina absoluta favorit raggsockor som min kära farmor gjort till mig. Min Bruce Springsteen-tröja ligger redo, likaså mitt favorit Bruce-album, Nebraska. Mobilen ligger på ljudlös och musiken strömmar högt, starkt och vackert. Jag hatar just nu att jag inte har ett badkar, men det gör inget för att ta en låååång dusch är ändå lite bättre.
Nina, kära Nina, har räddat min efter-dusch-upplevelse och funnit det Bamse-avsnitt som jag letat efter i så många, många år. Så det ska jag titta på så fort jag sätter mig ner med en kopp varmt té.

Nu har jag pluggat hela dagen, jag är så slut i huvudet att jag knappt vet mitt egna namn. Nu ska jag bara tänka på mig själv, njuta och få frisk skit-i-plugget-det-är-över-i-alla-fall-för-dagen-luft i mina lungor. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Nina

Roligt att du uppskattade det =)

2010-09-29 @ 13:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0