Who am I, really?

När man kommer in på facebook en sådan här söndag som är helt underbar, egentligen, så blir jag ändå förbluffad. Jag försöker förstå mig på alla hurtiga bullar som skriver saker som "är sugen på en löprunda" och "tar en promenad i det fina vädret". Klockan har inte slagit 13.00 än. Vetskapen om att folk gör det är inte det som gör mig stum, det är tidpunkten.
Jag är mer den där personen som sätter mig på en stor picknickfilt med en stor termos kaffe och glasyrbullar vid sidan av elljusspåret. Tittar på alla hurtiga människor, hånar de lite och slickar glasyren från kinden. Det är jag som är den.

Kommentarer
Postat av: Riley

Kan inte annat än hålla med! Liksom tanken: Vad hände med alla lata medianer som alltid försökte skippa gymnastiken!? Nu verkar alla helt plötsligt gå på gym, spinning and god knows what höger om vänster och jämt och ständigt! Mystiskt...

2010-10-10 @ 23:59:52
URL: http://leavingfargo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0