When all you can say m-m-mm

Ursprungligen så borde jag vara en bonnlurk. En bonnläpp, en riktig svenne som plockar koskit och tittar på speedway(eftersom det trots allt är den största sporten i Gislaved). Men jag har aldrig levt upp till det idealet, den imagen. Det har jag dock gjort nu. Ikväll åkte jag till Falun för att se med mina egna ögon ett par killar hoppa över ån på cross. Jag hade absolut inga förväntningar eftersom jag avskyr doften och motorer - vem pallar liksom? Men jag säger då det. Där stod vi sen. Fyra brudar och dregglade som aldrig förr över karlar på cross. Doften var oemotståndlig och dräkterna avslöjande. Ja, det var en riktigt bra kväll. Oväntad, spontan och alldeles alldeles underbar.
Så nu är det dags för mig att lägga mig i sängen och drömma vackra drömmar om cross-killar.

Kommentarer
Postat av: Reidarfredrikke

Site was very helpful. thank you

2011-09-07 @ 10:33:41
URL: http://reidarfredrikke.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0