That look, that glanze

I natt ville jag döda någon. Försökte sova, gick inte bra. Låg och tittade på klockan som tickade framåt hela tiden. Kunde inte sova, ja, ni kan proceduren. Till råga på allt började dessutom min kära/hatade granne spela sin kära/fittiga technomusik. Klockan var 03.00. Jag trodde jag skulle smälla av. Blev riktigt jävla lack, antagligen överdrivet eftersom... Tja, jag tar alltid i för mycket. Så när mina vinglas började klirra i takt till musiken kände jag att det var dags att gå ner och ge honom en rejäl känga. Vilket jag gjorde.
Jag gick ner och dunkade utav bara fan på dörren, rent ut sagt. Och det blev värt det. För han slutade spela, men jag vet inte om det var på grund av orden jag skrek åt honom eller om han blev så chockad över hur jag såg ut. För den blicken, den blicken. Jag skulle ha fotat den. Hade velat fota hela händelseförloppet.

Tänk er, en kille som spelar musik, njuter och diggar inne i ditt rum. Plötsligt bankar det på dörren så ett ekot överröstar musiken. Han öppnar dörren och där står en jävligt trött och förbannad tjej i endast foppatofflor, täcke och sovmask på huvudet. Bettskenan hade jag i också så jag läspade när jag skrek. Jag hade nog gjort det annorlunda om det hade hänt nu, men jag ångrar det inte. Det funkade ju! Och jag sov som en baby efteråt.

Kommentarer
Postat av: Gautekristiane

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2012-07-09 @ 09:36:16
URL: http://gautekristiane.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0