Storebror ser dig, vart du än går. Vad du än gör.

As if FRA & IPRED wasn't enough. Det har kommit till mitt medvetande att Tradera aktivt följer sina registrerade användare på twitter, även om de inte vet att de är registrerade. Jag twittrade nämligen om att jag budat på hemsidan, utan att göra referens genom #, så alltså skulle det vara omöjligt för Traderas användare på Twitter att se att jag skrivit något om de. Ändå så gjorde de det. Synd för de, för som de flesta vet är jag en jävel. Jag älskar att jävlas/retas med folk. Att retas med en hel hemsida är ännu bättre.
Därför skrev jag idag "jag hatar tradera" och klart de svarar "varför? Vad kan vi hjälpa dig med?". Egentligen borde jag lägga ner här och inte skriva mer om de. Men känner mig sugen på att få till en sån där riktig punch, rakt i nyllet så att blåmärket från den aldrig försvinner, eller i alla fall väldigt sakta och tortyrliknande. Måste bara komma på vad.

I hela drag, jag hatar Tradera. Så nu gäller det att smida planer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0