Grunden till barns traumatiska medvetenhet och alkoholism

Småstjärnorna var ett program alla ville vara med i, mig själv inkluderad, för det var ju så underbart att se ut som någon stor kändis. Och att gå in i det där rökmolnet och sedan komma ut två sekunder senare helt stylad - underbart. Men när man blickar tillbaka på klipp från denna tid är det ju fruktansvärt. Vilken sadistisk människa är det som uppfann detta program? Hör mig rätt, som den "barnhatare" jag är, avgudar jag ju detta. Att se de små stackarna sjunga någonting de inte fattar och skämma ut sig inför hela svenska folket. Men det är ju fruktansvärt. Det är med en blandad förtjusning jag tittar på klipp från 1997.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0