Dream brother, My killer, My lover

Sådär så har man precis kommit hem återigen. Har bryggt en fantastisk kopp örtté och rostat en skiva rustikt lantbröd med havssalt, på denna kommer det finna sig ett hårfint, tunt lager honung. Det är helt jävla underbart det vill säga!
Det som inte är helt lika underbart är kylan. Jag har ingenting att säga om den eftersom kommande mening tror jag säger allt ni behöver veta. Det är inte första gången jag använt skidjackan detta året, men idag var den extremt nödvändig. Ja, det är så kallt här i Dalarna. Skidjackan kommer stanna på hädanefter!

Jag avnjuter ju inte livets goda ting utan musik såklart, så här är en fantastisk låt som är lite dryg i början, men som blir så jävla bra till slut. Just därför är de ett av mina absoluta favorit band!

Placebo - Battle for the Sun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0