a cracked smile and a silent shout

Läser tio olika statusuppdateringar innehållande alkohol. "Knäcker en bärs i väntan på förfesten", "utgång ikväll", "skål!" osv. Och jag vill bara spy på dessa människor just nu. Ordet är äckligt. Drycken är äcklig. Allt är äckligt. I morse tog jag en promenad i gårdagens kläder, ni vet, så man alltid gör en lördag vid lunch tiden. Då man alltid möter människor som rastar sina hundar och tittar på en med den där dömande blicken. Den blicken som gör att man bara vill säga "att du har dagens kläder på dig gör inte dig snyggare". Nu ska jag försöka bli en av de där människorna. Soffan har hittills varit min bästa vän och tillbringaren med isvatten min själsfrände. Har nu dock hamnat i det jobbiga stadiet där mat är vidrigt och kräkreflexen är ett faktum när gaffeln kommer närmare munnen. Men magen skriker efter innehållet på gaffeln. Så jag skriker inombords och tänker "du gjorde det här mot dig själv. Suck it bitch, här får du för din idioti" innan jag trycker gaffeln så långt ner i halsen jag bara kan.

The Knife - Silent Shout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0