I'm just about starving

Vilken jävla dag. Nu behöver jag något att vända denna usla dag med. Det började med en fullspäckad bussresa med E till centrum. Vi var tvungna att stå i mitten på grund av bristande sittplatser. Jag har åkt buss i princip varje dag sedan ett års tid men likförbannat är det inte alltid jag kommer ihåg att hålla i mig när bussen trycker på gasen - detta glömde jag givetvis idag, så vad händer? Jo, jag trillar över en barnvagn. Och jag överdriver inte när jag säger att om inte den hade varit där hade jag fallit pladask i marken. Alltså, jag låg med halva kroppen över en vagn där ett litet spädbarn låg och sov. Hade vagnen vält hade extrema konsekvenser uppstått. Så min ångestnivå är extra hög idag.

Sedan är inte min kampanj-grupp på föreläsningen, deadlines är missade och jag bokar en synundersökningstid när jag inte har pengar. Det finns även lite andra saker som spelar in till varför jag är en sådan bitch idag, men de kan jag inte ta här.

Så gör mig glad kära vänner, jag vet en som gör mig glad, my lovely BS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0