Hopes and dreams of far far away

Ibland önskar jag att jag var den där hyperentusiastiska kvinnan. Den kvinnan som kan svara i telefon och säga: "Heeeej, åh så bra att DU ringde! Jag står dock lite illa till så kan jag ringa dig lite senare? Guud så bra! Ha det bra! Heeejdåååå". Alltså en sådan kvinna som sprider enorma doser av glädje, lycka och välfärd.
Sedan inser jag hur mycket jag irriterar mig på dessa kvinnor och återgår till min lilla bubbla där jag riktar mitt hängivna hat emot dem och fortsätter att se världen genom frustrerande och förbannade ögon. Självömkan och narcissism - det är jag det!

Kommentarer
Postat av: Rayanastrid

This is great please keep on the good and wonderful work.

2011-02-21 @ 19:13:44
URL: http://rayanastrid.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0