Drinking shampain made by the angels

När jag tänker efter är det nog ganska bra att man inte har någon att sova med om nätterna. För är det en sak jag upptäckt så är det att jag gör saker när jag inte är vid medvetande. Vaknar av att jag står upp, ändrar i garderoben och så vidare. I natt var en sådan natt då jag vaknade helt näck och hittade en sak i sängen som jag har på nedervåningen, vilket är ganska mysko med tanke på att jag om vintern sover påklädd och inte brukar använda min téburk som gosedjur - sommar eller vinter. Men hur skulle den kunnat hamna där om inte jag gått upp och hämtat den?
Kan inte hjälpa de tankar som flyter iväg och funderar över vad jag kunnat göra när jag sovit med någon. Kanske kan bli lite milt pinsamt då. Så skippar att gå in på det.

Dessutom känner jag att intressepilarna flyger över hela rummet här nu, mina nattliga äventyr. Oja, det är sånt alla vill veta mer om!

& förresten, varför kan man inte få vara lika snygg som Marina?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0