All I Want Is You

Jag är så kär i Familjen att det finns inte. Han har en sådan energi, en sådan utstrålning och hans musik får mig att hamna i det där eurforiska tillståndet som så få lyckas med. Förstå mig rätt, det är inte samma fantastiska, hypnotiska tillstånd som BS exempelvis får mig i, men Familjen asså... Fantastiskt! Helt underbart.
Kvällen var också underbar, trots att jag faktiskt började gråta av min egen ilska, vilket jag fortfarande inte kan fatta att jag gjorde. Vad hände där liksom? Men fyyyfaaaan, hade det varit en tecknad serie hade rök blåst ur öronen, ögonen varit röda och huvudet sprängts. För jag blev totalt jävla galen.
MEN, kvällen var fantastisk. Bättre än på länge!

You say you want diamonds on a ring of gold.
Your story to remain untold
Your live not to grow cold
All the promises we break
from the cradle to the grave,
When All I Want Is You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0