All desire to do good

Detta har varit galet hektiska dagar - därav den näst intill obefintliga uppdateringen. Tackfest i onsdags, städ, möte och bio i torsdags, fest igår - och fest senare ikväll också då så klart.
Igår var dock något utöver det vanliga. Jag fasade inför hela grejen om ett "shotkalas". Eftersom jag nästan slutat dricka sprit helt och hållet, vinet och ölen är det jag håller mig till. Men igår tappade jag räkningen på allt som flödade. Dessutom, hade man hällt ut de olika sorters sprit så hade regnbågen fått en konkurrent. Just därför kommer ju även den eviga frågan - vem, vad, hur, var, va?

Jag mår än så länge förvånansvärt bra, men misstänker att det kommer skifta till senare ikväll. Men nu ska kurerna för återfuktning som ska flöda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0