"You're upset?"

Nu har jag precis slängt i mig en rejäl och god frukost bestående av God Morgon-juice, kokt ägg och mackor med ost, paprika och cornichoner. Till detta tittade jag på V for Vendetta, en film jag på något sätt glömt av lite grann. Otroligt nog med tanke på att den är riktigt bra. Och självklart hittade jag nu en scen som bör få lite extra uppmärksamhet för den är underbar. Det jag tänker på är när de zappar över till tv-nyheterna, men man behöver veta lite annat innan man kommer till det, så kolla på hela klippet. Det går tyvärr inte att bädda in, men vill ni se så titta Här.
När jag dessutom letade runt på youtube och hittade detta klippet fick jag veta vem skådespelaren bakom masken var. Och jag kan inte förstå att jag precis tittat på denna två timmar långa film utan att märka att det är självaste Hugo Weaving som äger rösten. För er som inte är säkra på vem detta är kan jag berätta att han spelar Elrond i LOTR-triologin. Jag skäms nästan lite för att jag inte märkte det och för att jag även nu, trots att jag vet, inte känner igen rösten. Jag får nog ta och skylla på att det är för att han bär mask. Det får mig ur spel helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Riley

Agree, svårt att höra att det är han. Det är först han börjar prata om morden som man kan urskilja det. Men om inte du hade sagt att det var Weaving hade nog inte ens jag hört det! Grym scen för övrigt, måste nog se den där filmen...

2010-05-09 @ 14:36:15
URL: http://leavingfargo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0