with my sister standing by

Jag läser fortfarande Slash-boken. Det har jag gjort i snart tre månader. Herregud, går nästan pinsamt långsamt fram. Men jag njuter verkligen av att läsa den, för den är väldigt bra. Och att läsa om hans heroinbehov är fantastiskt komiskt!
Här följer ett utdrag då han en gång tog en överdos och faktiskt var död i åtta minuter.
"Doug Goldstein kom in och kastade sig in i en av de mest patetiska uppvisningar av fejkad oro som mänskligheten någonsin skådat. Han höll ett långt tal för mig så högt han kunde om vad jag precis hade gjort, om hur älskad jag var och ditten och datten. Det var väldigt aggressivt, väldigt dramatiskt och väldigt fejkat. För att illustrera hur "allvarlig" han var kastade han en Jack Daniel's flaska genom tv-rutan. När han gått plockade jag ut flaskan, som fortfarande var hel, och hällde upp en rejäl drink för att komma över hans ingripande"

Kommentarer
Postat av: emma

du lovilarsson jag fetdiggar din header, kan du inte göra en sån åt mig? fast med annan text då:)

2010-05-28 @ 14:35:11
URL: http://emmasveas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0