No one would surprise me unless you do

Jag hade en del av ett inlägg helt färdigt. I huvudet var det glasklart vad jag skulle skriva här, men såhär en halv minut senare när jag sitter med det rena fältet, det blinkande strecket och tangentbordet helt öppet - glömmer jag vad jag skulle säga.

Allt jag kan säga just nu är att jag sett Sleepy Hollow där en olagligt snygg Johnny Depp tar på sig huvudrollen. Han är mysko, mörk och känslig - jag är kär.
Dessutom har han en av de mest smörigaste repliker jag någonsin hört, men eftersom han är J.D kan jag inte motstå önskan och begäret att få vara Christina Ricci i just det ögonblicket.
Efter att J.D svimmat tar hon honom i hans famn och han säger nervöst med svackande blick,
- Catrina, I think there must be a little bit of witch in you.
- Why would you say that?
- Because you've bewitched me.
Ingen kyss. Ingenting. Bara en öm kram kommer efter det. Är det ironiskt att det även är mig han "bewitchar"?


It doesn't matter what we do
Where we are going to
We can stick around
And see this night through

Peter, Björn and John - Young Folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0