I would sail you to the shore

Efter veckor av letande på internet efter artistsläppet på Gisledagarna har jag nu hittat dem. På en annan blogg. Så jag hittade dem det vill säga inte ens själv, utan tog hjälp av andra som lyckats så mycket bättre än jag. Och även om det inte är mycket att hänga i julgranen, då jag inte tycker om någon av artisterna, känns det trist att missa alltihop.
Sarah Dawn Finer, Magnus Carlsson, Amy Diamond, Timoteij, Rognedal, Hoffmaestro är några av de som kommer. Alla pratar om Hoffmaestro hela tiden, men tycker inte han(de?) är så bra faktiskt. Inte av det jag hört i alla fall. Vilket är typ 2 låtar i och för sig, men ändå. Jag har skapat mig min uppfattning och dissar de(han?).
Det jag är verkligt besviken över är att jag missar Magnus Carlsson. Det spelar ingen roll hur många vodkadrinkar jag drog i mig den där ljumna sommarkvällen i maj 2007, jag minns dansen som om den vore igår. Det var lätt värt att dissa festen för att se honom i de vita tajta byxorna som så väl framhävde hans välsvarvade rumpa. Och den klassiska diggen med att lyfta högra hälen, föra knäet lite åt höger och sedan byta till att lyfta vänster häl och föra vänstra knäet till vänster, om och om och om igen. Jag vill vara hans ben. Jag vill också vara där, lyssna och digga om och om och om igen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0