Det finns så många lagar, men ingen av de är skriven för dig

Igår kom jag på jättebra bloggmaterial som jag hade tänkt ta upp. Tror ni det finns kvar i det jag kallar skalle? Nja, kanske inte riktigt.

Idag har jag i alla fall återupplivat Voldemort. Mycket roligt faktiskt. Fick lite jobbiga tankar om att han skulle sätta sig upp, trycka fingret mot min panna och lämna en blixt i pannan på mig, men sen så kom jag på att han borde väl visa lite barmhärtighet? Jag återupplivade ju honom faktiskt.
Fast egentligen var det ju inte Voldemort heller utan MiniAnne. Jag återupplivade henne inte heller. Hon låg där som en stel pinne och bara väntade på att bli besudlad. Det blev hon.

Hittade en bild på henne från Google. Hon är tydligen känd!

Kommentarer
Postat av: nat

filmen med hon instruktören är ju en riktig klassiker, HALLÅ, HÖR DU MIG? hahahaha och när hon ringer med låtsastelefonen

2010-05-11 @ 18:14:44
Postat av: Riley

Hon finns på ett av ställena jag städar på ibland... I en glasmonter... reklam med stora skyltar... Docka, "mobil" och hela köret.

2010-05-11 @ 20:12:09
URL: http://leavingfargo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0