Tell me your secrets and ask me your questions

Idag har jag inte något särskilt att skriva. Inga speciella tankar. Har mest dissat precis allt det jag har i huvudet och ignorerat mig själv... I princip.
Det mesta jag kan säga är väl att jag ätit kattmat idag. Och det var mycket gott! Tonfisk och tikka masala var så gott som jag hoppades på och troligtvis är jag inne i min besatt-period av tonfisk igen. Men inte klagar jag för det, det är ju så gott!

Tja, annars då? Soffan är dammsugen. JF-mötet avklarat. Magen är mätt. Musiken är på.
Ja, jag har som sagt inte så mycket att säga.

Coldplay - The Scientist, en låt jag vanligtvis inte tycker om eftersom den blivit så komersiell. Men här är den nu bara för att publikmassan gör den så mycket bättre.

I was just guessin' at numbers and figures,
Pulling the puzzles apart.
Questions of science, science and progress
Do not speak as loud as my heart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0