Talk of better days that have yet to come

Kort och gott det jag har att säga;
Jag kommer bli sur om Christoph Waltz inte får en Oscar för sin prestation i Inglourious Basterds.
Jag är trött.
Jag har mycket att göra i skolan. Roliga saker.
Jag planerar en hemresa.
Jag har tittat på lägenhet.
Jag tycker det är jätte komiskt att ingen kan komma på Laila och Niclas bröllop, även om jag gillar Nicke och vill unna honom det så är det faktiskt otroligt roligt!
Jag vågar inte titta på Faddes stand-up debut.
Jag vill att Coldplay ska komma till Sverige igen.
Jag tycker det är töntigt att kalla späckhuggare för "mördarvalar" bara för att en person nyligen dött i en olycka. (en kvinna dog, vilket är väldigt tragiskt, av en val som varit instängd på Sea World i... 15 år?)
Jag har precis tittat på tre avsnitt av 100 höjdare och skrattat ihjäl mig åt allt de har att erbjuda. Bland annat dansk reality-porr (mycket udda, mycket underhållande).
Jag förälskar mig i Liam Gallagher på nytt och vill inte ha någonting annat än honom i min säng - nu.
Jag vill också någon gång i mitt liv känna den kärlek som han utstrålar i denna låtens text.

Oasis - Songbird

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0