Put yer money where yer mouth is

Det är många saker som tär på mig just nu. En diskussion jag haft där jag blev rejält nedtrampad på trots att jag vet att jag har rätt. Diskussionen dog ut lika fort som den kom upp i och för sig, men de som känner mig vet att jag kan inte släppa saker förrän jag bevisat att jag har rätt. Tror ni jag hittat beviset än? Na, det finns inte någonstans och det driver mig till vansinne. Jag blir g-a-l-e-n och förbannad på mig själv för att jag inte hittar artikel(fa)n.
I övrigt flyter allt på som vanligt, sådär stillsamt och händelselöst trots att allting händer på en och samma gång. Jag blir lätt överbelastad och därför sur och grinig. Men den vågen har väl surfat in på stranden snart nog ändå - så att säga. Tack vare detta har min alltför generöse far varit i farten igen och erbjudit mig saker som också läggs i högen över saker som bör tänkas över.

Överväldigad och stillastående, det är jag i ett nötskal!
Därför ska jag rensa mina tankar genom att rensa min lägenhet. Ett rent hem ger ett rent psyke. I alla fall enligt Summer Roberts i OC.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0