Next phase, next craze, next nothing new

Sitter i falun. Helt förgäves. Igen. Har suttit här i tre timmar nu och väntat på den där boken. Hostar som en 50 år gammal rökare, snuvar som den där äckliga ungen i gamla Alvedon-reklamen och att en kexbit av min kexchoklad har valt att sätta sig i halsen och kittla hjälper inte. Inte heller den ljudliga rap jag precis avgav utan att tänka på det. Fick lite blickar. Tur att jag sitter ganska undangömt här i biblioteket!

Men nu ska vi inte vara negativa, vart har positiva Lovisa tagit vägen? Hon verkar ha gått upp i rök. Nu ska jag i alla fall sätta mig på bussen tillbaka till Borlänge för att gå till Rosa Huset. Det verkar vara en genomgående trend bland tygförsäljare! I Gislaved hade tygförsäljarna också rosa hus. De verkar de ha här också. Har Gislaved hakat på en stor trend som sprider sig genom Sverige utan att man märkt det? Det var som fan! Gislaved kanske är lite hippt ändå?

Här är i alla fall synthrock när den är som bäst! Och den är riktigt bra.

The Birthday Massacre - Video Kid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0