Jeremiah was a bull frog, was a good friend of mine

Mår för tillfället genuint bra. Känner mig nästan som en schizo nu när humöret verkligen går som en berg- och dalbana för varje dag, eller nästan för varje timma.
Kanske har jag mått så bra idag bara för att dagen började på ett helt annat sätt än förväntat. Väcktes runt klockan 8 av att två karlar klampar in hos mig och upp flyger jag utan en enda sytråd på överkroppen. Jag såg dem, men det är oklart om de hann se mig. Så kanske råkade jag börja dagen med att blotta mig själv.
Sedan när jag förstått vad som håller på att hända börjar de borra inne i mitt badrum. Innan jag berättar vilka det måste ni höra och häpna! Den 14 mars skrev jag ett inlägg om att jag aldrig i hela mitt liv träffat en sådan här person i hela mitt liv. Nu, TIO DAGAR SENARE, träffar jag en livs levande sådan! Kära vänner, sotaren kom till mig. I alla fall, efter att jag visat mig naken för sotaren så var jag fortfarande trött men orkade inte ligga kvar i sängen så gick upp, duschade, åt frukost och allt det där vanliga man gör en morgon.
Sedan plingar det i telefonen "kom ner och öppna, jag är här!". Paranoid som jag är tvekade jag på att gå ner över huvudtaget, men gjorde det till slut och tur var väl det för det var ett väldigt trevligt besök. Tack gode gud att jag hann duscha bara! Annars hade det nog inte varit så trevligt.

Efter besöket kände jag mig så uppfräshad och pigg att jag gick till skolan och satt i biblioteket och läste, antecknade och förberedde lite inför hemtentan jag har tills på fredag.
Den har jag jobbat med nästan hela kvällen och ska fortsätta med den nu. Det är min onsdag det!

En av 1970-talets bästa låtar. Utan tvekan.

Three Dog Night - Joy To The World


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0