I'm a king, I'm a hoe, I'm a beast

Ibland är jag ganska dum i huvudet faktiskt. Men bara ibland. Ibland är det faktiskt bara otur. Såsom att jag fick all otur på en och samma gång igår. Det hade ingenting att göra med alkoholen, nej nej nej... Nejdå, skämt åsido. Det hade nog inte mycket att göra med den för att det inte var så jädrans mycket ändå, när man tänker efter. Det var under en lång tid den intogs så det var inte så farligt. Att mitt huvud sitter på skaft däremot har inte med alkoholen att göra, det är bara jag som är lite dum ibland. Till exempel att lägga sig i solariet i en halvtimma. Med min hud är det ett självmordsuppdrag redan där, men lägger man på ett par spetstrosor så... Jag tror inte ens jag behöver säga klart den meningen, jag tror ni fattar vinken! I alla fall så mycket jag synd om min bakdel idag.

Jag tycker lite synd om mig själv helt och hållet faktiskt. Av olika anledningar. Jag säger för mycket, jag säger för lite och jag talar ibland väldigt kryptiskt och så blir jag sur efteråt för att folk inte fattar. Då tycker jag de är dumma i huvudet. Sedan inser jag att det är jag som är dum i huvudet, men det kan jag ju inte erkänna. Aldrig i livet. Över min döda kropp.

På grund av mitt svammel som pågår här just nu så borde jag bara ta och knipa igen käften och klistra ihop fingrarna. Jag borde göra lite nytta istället. Vet ni vad? Idag ska mitt huvud sitta på skaft. Just idag tänker jag; Just say yes. Just say there's nothing holding you back. It's not a test, nor a trick of the mind, only love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0