I could cross land and sea if you just believe me

Imorse började min dag bra. Jag fick antagningspapprena! "Antagning till senare del av program inför V10. Antagen till följande anmälningsalternativ: Mediekommunikationsprogrammet", det var musik i mina öron och jag kände mig genast glad! Därefter åt jag en god frukost bestående av mackor, pastej och inlagd gurka. Ja, jag säger pastej för jag vill inte veta eller tänka på vad det egentligen är för något. Det är för gott för sådana tankar!
Sedan bar det av till skolan där jag upptäckte att jag hamnat på fel lektion. Men men, jag fick saker gjorda ändå och nu är jag i princip klar med de tre reklamaffischer jag ska göra för Kungliga Operan. Det var länge sedan jag kände exaltering över att gå till skolan och längta efter allt det jag ska lära mig. Men nu gör jag det. Känner ingen ångest över att sitta på långa föreläsningar. Så än så länge har allt gått vägen.

Efteråt gick jag en promenad i Dalarnas solsken. Underbart. Tillsammans med Oasis är allting bra.

Det var min dag i princip. Sedan kom jag hem och pratade i tele i 3,5 timmar vilket tog upp nästan hela min fritid kändes det som. Men värt var det!

En låt jag hatar att erkänna att jag tycker om. Men jag gör det.

Marit Larsen - If a Song Could Get Me You


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0