All these things we'll one day swallow whole

Elin utmanade sig själv, då ska jag också göra det! Det var faktiskt inte så svårt när man kommit igång med sina sanningar och det var väldigt intressant att komma på saker som man nästan förträngt.
Njut av min blottade själ! Här är 50 sanningar om mig själv.

1. När jag var liten var min högsta önskan att få en lillasyster.
2. Jag har tillverkat mitt eget fiskespö.
3. Jag pratar för mig själv, ibland högt.
4. Jag saknar min piercing och tuggar därför frekvent på läppen.
5. Jag har en bettskena.
6. Romantiska klyshor är motbjudande. Ge mig köpta rosor och jag avskyr dem. Ge mig en handplockad blåklocka och jag älskar dig.
7. Jag har svimmat minst 4 gånger.
8. Kreativitet och estetik är en styrka hos mig själv och det jag letar efter i personligheten hos en kille.
9. Läpparna är det första jag tittar på hos en kille.
10. Jag behandlar andra såsom jag kan tänkas bli behandlad själv.
11. Jag är vänsterhänt.
12. På grund av att jag är vänsterhänt väljer jag alltid vänster. Om någon håller fram händerna väljer jag vänster, går på vänster sida om folk osv...
13. Matematik kan vara det värsta jag vet.
14. Jag bryr mig skrämmande lite om saker.
15. Insekter får mig att klykas.
16. Den äckligaste delen på människokroppen är fötter.
17. Jag sade upp kontakten med några bara för att de klappade mig på axeln varenda gång vi sågs. Jag tyckte in om det. De vägrade sluta.
18. Utan musik hade jag troligtvis tagit livet av mig för många år sedan.
19. Jag är en 29 år yngre och kvinnlig kopia av min pappa.
20. Pengar betyder väldigt mycket för mig.
21. Tubsockar kan vara det osexigaste plagget någonsin (ja, de slår magväskan!)
22. Jag har skolkat från skolan för att stanna hemma och lyssna på Oasis.
23. Jag drömmer mardrömmar om att jag är död.
24. Det bästa sättet att locka mig till att göra något är med choklad.
25. Jag velar aldrig om stora beslut men om vilken topp jag ska ha på mig, det är ett helvete.
26. Min ilska är extrem (och pinsam) när jag blir väckt.
27. När jag är trött kan jag misstolkas som dyngrak.
28. Jag har slagit min pappa i pungen när jag var liten.
29. Mitt minne kan vara det sämsta på jorden. Jag minns aldrig någonting. I princip.
30. Jag har alltid drömt om att spela tvärflöjt. Men fick nöja mig med pianolektioner och att självlära blockflöjt.
31. Jag kan inte lyssna på någon annans hjärta eller andetag, då får jag panik. Mitt hjärta hoppar vilt och jag blir andfådd.
32. Resa är en av de bästa saker man kan göra.
33. Envishet är en av mina svaga sidor. Jag är så satans envis och har diskussioner med mina vänner som pågått i flera, flera år och troligtvis kommer de aldrig lösas.
34. Jag har bitit sönder flera av mina tänder. Tandläkaren kallar mig "hajen" efter karaktären i James Bond. Mina käkar är tydligen så starka.
35. Jag har tvångsbeteende. Typ skölja glaset två gånger innan jag använder det och aldrig snurra ett helt varv utan att snurra tillbaka.
36. En sak som irriterar mig rejält är när folk säger "jag har migrän" när de inte har det. Migrän är inte lite huvudvärk, heller ingenting du får bara ibland utan en sjukdom som blir diagnoserad av läkare.
37. Jag somnar aldrig på riktigt när jag sover med någon. Jag bara ligger och dvalar hela natten.
38. Jag trodde jag skulle dö på fyllan när jag hade druckit HB. På senare år har jag funderat på om det var någon sorts knark i glaset för det var en väldigt konstig kväll.
39. Jag har hejat på en gammal vän när hon spytt ute i skogen för att jag tyckte det var roligt.
40. Gråta är inget jag gör. Jag tror alltid att jag ska gråta i situationer med folk, om jag ska prata om något jobbigt, men det kommer aldrig.
41. En av mina mindre attraktiva egenskaper är att jag är van vid att få det jag vill ha utan att lyfta ett finger.
42. Idioti och tröghet är det värsta som finns i människor. Jag hatar tröga människor. Från djupet av mitt hjärta.
43. Jag har två diagnoserade sjukdomar.
44. Det är förvånansvärt att jag inte varit på någon sorts psykklinik för paranoia är en stor del av min personlighet.
45. Ett av mina största bråk i mitt liv handlade om en kompis fick äta godis eller inte. Jag bråkade om vad Hennes mamma sagt till Henne.
46. Mobbning är något av det värsta som existerar i denna värld, ändå har jag varit en mobbare själv. En psykisk sådan, inte fysisk.
47. Jag är rädd för saker inuti kroppen. När jag tänker på att jag har en lever vill jag bara skära upp magen och dra ut den. För jag tycker det är äckligt.
48. Jag tror att människor som aldrig skrattar riktigt gott har ett hjärnfel.
49. När jag var liten drömde jag att jag la en nyckel i en låda, i ett skåp, i mitt dockhus. Jag trodde jag gjort detta på riktigt och gick för att ta ut den. Jag fick aldrig upp lådan och jag vägrar fortfarande tro att det var en dröm. För alla lådor på skåpet går att öppna - utom den.
50. Min pappa är i princip min gud och jag blir förbannad när någon säger emot honom eller säger något om honom. Jag vet inte hur många gånger jag börjat bråka med min mor på grund av detta.

Kommentarer
Postat av: Savefors♥

Kul att du kika in och röstade och hoppas att du får en bra onsdag =)



Kram Savefors♥

2010-03-24 @ 09:17:03
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0