A night that's special everywhere

Nu har jag fått en rejäl dos av härligt Gislaveds- och Hestrablod i mig. Känner mig uppfräshad, pigg och glad! Vissa personer där nerifrån är verkligen av världsklass. Tro det eller ej, men det finns guldkorn där nere!

På tal om guldkorn, denna låten är så jädrans bra att hela min kropp börjar skaka i någon slags knark-disco-moves. Jag blir helt galet peppad and I'm lovin' every minute of it! Så gillar ni 70-tals disco eller känner för att lära er rekommenderar jag detta, mmmmmm, sophisticated mama!

Kool & The Gang - Ladies Night / Jungle Boogie


det enda dåliga med denna är videon och att den slutar oerhört dåligt, men det gör på något sätt inget för den är underbar ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0