The Plot

Klockan har slagit 12.15 precis och trots att jag gick upp för en timma & en kvart sedan så har dilemman och i-landsproblem redan uppstått. Problemen jag har nu börjar och slutar enkelt med - packning av väska.
Jag undrar när man i livet ska lära sig att packa den där väskjäveln så att allt passar. För det är verkligen alltid problem!

Dilemmat just nu är såhär: Ska jag packa två ganska stora väskor, varav en på hjul, nu och släpa med mig på tåget. Eller ska jag vänta med vissa plagg tills jag åker upp på P&L och hämta hem dem efter det då jag åker bil hem?

Det är ett svårt val. Det lutar mer åt att ta med efter P&L eftersom det blir lättare för mig... Det är jobbigt med två väskor på tåget. TRE blir det till och med eftersom jag måste ha datorväskan med mig också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0