The Great Adventures of: The Geting

Jag har brutalt mördat en geting idag. Flygfäet fastnade på övre delen av mitt ca 2,5meter höga fönster mot persiennerna. Men genom att klättra upp på trappan nådde jag honom och smällde till honom rejält med en H&M-tidning. Vad händer då om inte getingfan trillar rakt ner i min halvt nypackade väska! Så där tittar jag på när det lilla äcklet krälar på min vita kavaj. Jag kände sådan dubbelmoral över att jag tyckte synd om getingen, men ännu mer synd om min vita kavaj som låg där och hade djuret på sig. Den kunde ju fläckats!
I alla fall så lyckades jag med hjälp av tidningen flytta på fäet till ovansidan av väskan där jag fritt kunde smälla till den minst 10 gånger. Men djuret låg där och darrade i både spröt och ben. Så slog den minst 20 gånger till men den vägrade ge sig! Den var odödlig. Till slut såg det ut som om den slutade röra sig så lät den ligga där i ett par minuter för jag var tvungen att dela med mig av historian på msn och bestämma mig för vart jag skulle förlägga dess kadaver.
Bestämde mig för att spola ner den lille krabaten så tog en massa papper och plockade upp honom. Jag granskade honom noggrant för så nära har man ju aldrig varit en geting förut. Då upptäcker jag att den fortfarande rör sig! DEMON!! Ville jag skrika ut. Den vägrade avlida! Så sprang illa kvickt och spolade ner den lille i toaletten. Så nu hoppas jag att den är död. Trots att jag inte önskade den döden från början. Stackars geting som fick ett så torterande slut på livet, men nöden hade ingen lag! Jag ville inte bli stucken och det är svårt att resonera med en geting.

Kommentarer
Postat av: F

Haha var bara tvungen att skriva: verifieringsorden till min förra kommentar var "Broadway hookah", hahaha!

Och angående getingar: de är ett sattyg, besatta av demoner allihop, och måste ha blivit upppumpade med något över vintern för JÄKLAR vad stora de är! Det gör inget om ett par tusen dör :P

2010-06-09 @ 08:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0