Some might say they don't believe

Under en nattlig dvala funderade jag på läsk. Och jag kom fram till att jag tror inte på fanta. Jag tror inte på det ett dugg! Det kan inte vara apelsindryck. Om det inte är väldigt konstiga apelsiner. Icke solmogna kanske? Nu har jag inte druckit fanta på... 20 år? Så jag kan väl inte uttrycka mig om saken egentligen. Men den smakar ju faktiskt inte helt och hållet apelsin. Dessa ord kommer ur en mun som inte kan äta en apelsin för frukten är osmaklig. Det ska ske mycket till för att jag ska stoppa en apelsin i munnen. Usch, fy och blä.
Skulle man soda streama apelsinjuice så skulle det ju inte smaka som Fanta. Eller har jag fel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0