Measuring a summer's day

När jag lade mig ner i sängen slog det mig direkt vilka drömmar som cirkulerade i mitt huvud i natt. De var så romantiska, jag förstår inte hur jag kunde glömma av de!

Det var min sista kväll i Sverige. Jag gick ut för ett glas vin på en mörk och vacker bar där jag träffade en bekant. Vi hade det så trevligt hela kvällen. Jag skrattade, rodnade och allt man gör i manligt sällskap.
Kvällen sprang fort förbi och innan vi visste ordet av det, var jag tvungen att bege mig mot flygplatsen. Då vi insåg detta fick han en knäpp och ville desperat att jag inte skulle åka. Hela drömmen, baren och kroppsrörelserna var som en 50-talsfilm. Tänk Casablanca så får ni rätt känsla!
Drömmarnas värld är både fantastiska och fasansfulla. Alltid intressant att somna och se vad som kommer att ske!

Kommentarer
Postat av: Riley

So true. Hade jag kunnat skulle jag ha levt i en drömvärld. För häromnatten satt Bob Dylan bakom kassan på ICA och vi var tvungna att visa honom hur han skulle göra för han fattade ingenting. Trevlig var han också! En annan kväll fick jag hoppa in och jobba i en bar tillsammans med två av mina favorit-bikers ur Sons of Anarchy. Det var awesome!

2010-06-21 @ 22:34:49
URL: http://leavingfargo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0