In the desert you can remember your name

Nu var terminen avklarad. We did it. It's over. It's done... Det enda som i alla fall behövs göras är att lämna in den skriftliga rapporten. Den är klar och bara ligger och väntar på att bli inlämnad. Varför jag inte lämnat in den? För att man kan komma på saker som ska skrivas in innan sista deadline. Och det är mitt ansvar som projektledare att ha koll på att allt blir rätt.

Egentligen har jag inte så mycket att skriva om. Förutom att jag ser fram emot morgondagen och att få åka hem. Har dock lite beslutsångest fortfarande, ska man till Peace&Love eller inte? Det verkar inte som om det är så hett i år och att massor av folk kommer upp. Gör de det?
Funderar starkt på att kanske åka hem lite tidigare om inte så många kommer hit. Jag vill verkligen hem nu. Jag vill känna lugnet. Jag vill dessutom ha en MP05 reunion i sommar. Kanske någon av min gamla familj läser detta och har idéer om när vi kan ses? Hade varit fantastiskt roligt! Var ju ett helt halvår sedan vi sågs nu ju. I alla fall delar av oss.

Nej, nu ska jag åter njuta av underbara U2 ballader, måla naglarna fina och se ett Seinfeld-avsnitt innan sängen kallar på mig.

Dessutom är det helt sjukt att dessa killar kommer från Umeå. Deras låtar har ju spelats i serier som O.C & One Tree Hill. Riktigt skön låt detta;

The Perishers - Trouble Sleeping

Kommentarer
Postat av: natali

ooooh det hade varit grymt! när vet jag dock inte.. gärna i juni för annars vet jag typ att jag inte kommer kunna. haha

2010-06-03 @ 09:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0